شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مجیدی

 حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امروز که درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم، واقفان هم در حوزه سلامت و پزشکی قدم های خوبی برداشته اند و اقدامات خوبی را شاهد هستیم.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، ظهر امروز در دیدار با متولیان امور وقف که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، گفت: عمل صالح در دنیا زیاد است، اما انسان باید اولویت ها را شناخته و انجام کارهای خیرخواهانه در راه خدا به نوعی هنر می خواهد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: این هنر ارزشمندی است که انسان با خدمات مالی و هزینه در راه خدا برای همیشه نام خود را ماندگار کرده و انجام وقف نمونه بارز ماندگاری واقف نیک اندیش و هزینه ارزشمند ما ل و اموال در راه خداست.

وی ادامه داد: امروز که در گیر این ویروس منحوس کرونا هستیم، واقفان هم در حوزه سلامت و پزشکی قدم های خوبی برداشته اند  و اقدامات خوبی را شاهد هستیم.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: کسانی که دنبال جاودانگی و ماندگاری هستند آن را باید در وقف به عنوان یک سنت حسنه جستجو کنند و در جامعه نهادینه شده است.

وی ادامه داد:  سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح کلان و استان ها از گذشته تاکنون در قالب کمک های  کریمانه و مومنانه  برنامه های زیادی را اجرایی کرده است. کمک به مستمندان و فقرای آبرومند از جمله اقداماتی بوده است که در قالب برنامه های مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha