چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت السالام مجیدی

حوزه / مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: حماسه نهم دی  پیام ولایت مداری ملت ایران را به جهانیان فریاد زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، صبح امروز در جمع اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین ضمن ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه و  تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، گفت: حماسه نهم دی  یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است که حاصل بصیرت و آگاهی برگرفته از فرهنگ عاشوراست.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه قزوین خاطرنشان کرد:  ما امروز از تمام این اتفاقات باید درس عبرت بگیریم و اصولا یادآوری تاریخ یعنی عبرت آموزی است.

وی ادامه داد: حرکت مردمی در حماسه  ۹ دی، روزی به یادماندنی  در بیعت مجدد ملت ایران با ولایت‌فقیه، تحکیم پایه‌های دینی این نظام مقدس  و خنثی کردن ترفند و توطئه‌های دشمنان بود و سرمایه‌ای عظیم به شمار می رود.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان در جنگ سخت علیه ما ناامید هستند، لذا با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور سعی در از بین بردن نظام  مقدس جمهوری اسلامی دارند، اما با هوشیاری مردم و رهبری مدبرانه ولی‌فقیه  تاکنون در این عرصه نیز موفق نشده‌اند و راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام مجیدی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید سلیمانی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی به خاطر دفاع از ناموس، نادیده گرفتن قدرت های پوشالی و صلابتش مقابل قدرت های مستکبر، به عنوان مظهر مقاومت در برابر ظالمین عالم شناخته شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha