جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مجیدی

 حوزه/ حجت الاسلام مجیدی گفت: مردم ایران در امر مواسات مؤمنانه به خوبی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ وقف در بین مردم را با اهمیت دانست و گفت: امروز وظیفه همه ما به ویژه رسانه هاست که فرهنگ وقف را گسترش دهیم.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه قزوین افزود: رسانه ها برای ترویج سنت حسنه وقف، از تکنیک های رسانه ای به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: وقف از افتخارات دین اسلام است که به طور مستقیم در قرآن و سیره پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و ائمه معصومین(ع) مورد توجه جدی قرار گرفته است.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: از نظر اسلام وقف راهی برای رفع محرومیت های مادی و معنوی جامعه و یادگار جاودانه ای از کرامت انسان  و باعث پیوند با آفریدگار متعال است.

 مردم ایران در مواسات مؤمنانه درخشیدند

مدیر کل اوقاف وامور خیریه قزوین با تقدیر از همدلی و همراهی مردم ایران در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در رابطه با مواسات مؤمنانه، بیان کرد: همانطور که همگان در جهان مشاهده کردند در موضوع کرونا و در برگزاری رزمایش های همدلی و کمک مؤمنانه فرهنگ مردم ایران به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر مردم جهان نبود.

وی ادامه داد: در رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه مردم ایران خوش درخشیدند و برگرفته از باورهای دینی و اعتقادی مردم این دیاراست.

حجت الاسلام مجیدی بیان کرد: مردمولایتمدار ایران نشان دادند که از اعتقاد راسخ، وحدت و نوع‌دوستی برخوردارند و با پیروی از سیره اهل بیت (ع) لحظه‌ای دست از اهداف و آرمان‌های معنوی و انقلابی خود بر نمی‌دارند.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین در خصوص رزمایش مواسات مؤمنانه فعالیت چشمگیری در استان داشته  است، امسال در مرحله اول رزمایش مؤمنانه ۳۱۱۳ بسته معیشتی، در مرحله دوم ۱۱۸۰ و در مرحله سوم ۲۵۰۰ بسته معیشتی را به نیازمندان اهدا کردیم.

تقدیر از کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا

 حجت الاسلام مجیدی همچنین با تقدیر از تلاشهای مدافعان سلامت در عرصه مبارزه با این ویروس منحوس، تصریح کرد: مدافعان سلامت حماسه ای ماندگار آفریدند و فداکاری آنان در تاریخ جاویدان خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین عنوان کرد: زحمات و فداکاری جامعه پزشکی در این ایام به خوبی دیده و لمس شده و باید از جامعه پزشکی کشور که خود در این عرصه نیز شهدای عزیزی تقدیم این کشور کرده اند، قدردانی گنیم.

 حجت الاسلام مجیدی بیان کرد: پزشکان، کادر درمان و پرستارانی که ماه ها زحمت می کشند و در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، به این قشر عزیز افتخار می کنم و برای این عزیزان در دنیا وآخرت اجرو ثواب فراوان از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha