یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا گفت: حوزه علمیه قزوین به دنبال رشد و پویایی خود به وسیله توجه به انتقادات و پیشنهادات است و از گفت‌وگو و مصاحبه و مطالبه از سوی رسانه ها، نخبگان، مسئولان و مردم استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، امروز در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری ایرنا در قزوین، اظهار کرد: یکی از سیاست های مهم بنده در حوزه علمیه استان قزوین، فعالیت رسانه ای است و مدیران و معاونان حوزه در این زمینه ظهور و بروز داشته باشند.  

وی افزود: رسانه موتور محرک مدیران است و مدیران باید در طول هفته یا در طول ماه چندین خبر ارزشمند را تولید و منتشر کنند.  

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: رسانه ای شدن اقدامات یک دستگاه و نهاد به این معنی است که آن دستگاه کار خود را به درستی انجام می دهد، به دنبال پیشرفت است و مهم تر از آن یعنی اینکه به دنبال کارهای روزمره نیست و با خلاقیت در راستای رشد و ارتقاء فعالیت های نو در سازمان متبوع خود است

وی ادامه داد: این سیاست تا حدود زیادی در استان قزوین در حال اجراست و با رصد وضعیت فعالیت های رسانه ای به این نتیجه می رسیم که تا حدود زیادی این موفقیت حاصل شده و در یک سال گذشته تحولات شاخصی را در عرصه تولید و انتشار اخبار داشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: یکی از ویژگی های فعالیت های رسانه ای در حوزه علمیه معرفی اقدامات و خدمات مختلف مراکز و مؤسسات است تا بدین وسیله مردم با فعالیت های این مرکز بیش از گذشته آشنا شوند.

مدیر حوزه های علمیه استان قزوین عنوان کرد: حوزه علمیه قزوین به دنبال رشد و پویایی خود به وسیله توجه به انتقادات و پیشنهادات است و از گفت‌وگو و مصاحبه و مطالبه از سوی رسانه ها، نخبگان، مسئولان و مردم استقبال می کند.  

وی مطالبه گری را از مهم ترین وظایف رسانه دانست و بیان کرد: حوزه علمیه استان قزوین از مطالبه گری رسانه ها استقبال می کند و رسانه ها می توانند مطالبات و دغدغه های خود را در این زمینه بیان کنند.  

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با بیان اینکه از رسانه های استان قزوین به ویژه خبرگزاری ایرنا به حوزه علمیه نگاه ویژه‌تری داشته باشند، اظهار کرد: حوزه علمیه جزء نهادهای مهم فرهنگی استان است و انتشار فعالیت های آن در فضای رسانه ای بسیار ضروری است.

در ادامه، علی حیدری، مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان قزوین، به عمده فعالیت های این رسانه اشاره و اظهار کرد: این خبرگزاری به دنبال تولید و انتشار اخباری است که به مردم انگیزه و امید و جامعه می دهند و اقدامات مختلفی را در این راستا انجام می دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha