جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 922257
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: در روزها و هفته های پیش رو فشار مضاعفی بر نظام سلامت و مدافعان سلامت وارد شده  نیاز به حضور طلاب حوزه علمیه برای تقویت و ارتقای روحیه و انگیزه کادر درمانی و بیماران کرونایی، بیشتر احساس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، امروز در جمع طلاب قرارگاه جهای شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین که داوطلب خدمت در جبهه سلامت و همراهی و کمک به کادر پزشکی، پرستاران و بیماران کرونایی در بیمارستان های استان شده اند، گفت: در زمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم همین طور بود که بسیاری از جوانان برای دفاع از این خاک مقدس به میدان آمدند و امروز مدافعان سلامت هم همین هدف متعالی را در مقابله با ویروس کرونا انجام می دهند که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: تمام تلاش حوزه علمیه قزوین این است که طلاب جهادی در بیمارستانها ودر کنار کادر درمانی برای همراهی پرستاران و پزشکان و همچنین بیماران کرونایی حضور اثرگذار و روحیه بخش داشته باشند.

وی ادامه داد: ما نباید با بی‌تفاوتی به تلاش‌های کادر درمان در جهت شکست کرونا، باری مضاعف بر دوش این قشر فداکارقرار دهیم، لذا همدلی مردم با کادر درمان کمترین قدمی است که ما می‌توانیم با رعایت دقیق و حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در مسیر قدردانی از زحمات کادر درمان برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: در حال حاضر کادر درمان ماههاست با تلاش خستگی ناپذیر در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و حتی تعدادی از آنها به کرونا مبتلا شده اند و برخی به لقاءالله پیوستند و برخی بعد از بهبودی مجددا برای خدمت در محل کارحاضر شده اند.

وی ادامه داد: امروز شما طلاب و روحانیون جهادی باید در این عرصه یاریگر کادر درمان، پرستاران وبیماران در بیمارستانها مثل همان روز های نخست سال که به خوبی وارد میدان شدید رسالت خود را به منصه ظهور برسانید.

 مدیر حوزه علمیه قزوین به طلاب داوطلب تأکید کرد: ضمن مراقبت از سلامتی خود با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از تجهیزات لازم در راستای خدمت به خلق که بعد از ایمان به خدا برترین عمل درپیشگاه پروردگار است همت کنید و همچون مجاهدان در دفاع مقدس و مدافعان حرم در زمره مدافعان سلامت تلاش کنید اجرتان با پروردگار مهربان و دعای ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف بدرقه راهتان.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha