جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تبعیت از ولایت فقیه است و امروز مردم ایران و نیروهای مسلح این مسئله را به خوبی در همه عرصه ها به اثبات رسانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در نشست سیاسی و اخلاقی فرماندهان انتظامی استان قزوین، ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: همه ساله پیاده روی اربعین حسینی با حضور خیل عظیم عاشقان و دلدادگان حسینی در این روزها انجام می شد، ولی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این توفیق ارزشمند از ما سلب شده و همه باید این توفیق سلب شده را به نوعی جبران کنیم.  

وی افزود: امروز نیروهای مسلح و نیروی انتظامی برای محافظت از امنیت مردم عزیز سینه خود را سپر کرده و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته اند.

مدیرحوزه علمیه قزوین، تأمین نظم و امنیت را در جامعه از سوی نیروی انتظامی را مصداق جهاد در راه خدا برشمرد و بیان کرد: شما عزیزان نیروی انتظامی در عین اقتدار و صلابت در حال خدمت به مردم هستید و باید این فرصتی که خدای متعال به شما عنایت کرده را قدر دانسته و به آن افتخار کنید.  

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: امروز تمامی نیروهای مسلح در کنار یکدیگر در راه خدمت به مردم تا آخرین لحظه ایستاده اند و اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش مردم به خطر بیفتد.  

مدیرحوزه علمیه قزوین به نقش اساسی ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره و اظهار کرد: مهمترین اصل انقلاب ولایت فقیه است و  همه باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم.  

وی ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی امروز در راستای اجرای اهداف انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و آرامش مردم و به تبعیت از منویات ولی فقیه مجاهدت می کنند.  

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به آیه إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمْ الْمَلَائِکَةُ أَلاَّ تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ بیان کرد: خدای متعال در قرآن کریم آیات متعددی در رابطه با استقامت بیان کرده  و در دنیا رمز موفقیت مردم ایران همین استقامت که خدای متعال درآیات نورانی به آن اشاره کرده است.    

وی ادامه داد: لازمه استقامت اعتدال واگر بخواهیم در راه حق که کوتاه ترین راه و مستقیم است پا برجا باشیم، راه آن اعتدال و میانه روی است، راه آن مقاومت در برابر انواع فرهنگی، اقتصادی و نظامی است.    

مدیرحوزه علمیه قزوین اظهار کرد: اصل اساس استقامت در این است که اعتدال داشته باشیم وبه عدالت رفتار کنیم و اعتدال یعنی عدم انحراف به چپ و راستف بدیهی است برای ماندن در راه مستقیم باید به چپ و راست منحرف نشویم و از ولایت و رهبری جامعه که امروز ولی فقیه زمان است پیروی کنیم.  

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا یکی از رسالت های نیرو های نظامی و انتظامی را که در مسیر عدالت است ملایمت و مهرورزی با مردم مسلمان و مؤمن و صلابت و سختگیری و شدت با دشمنان دانست.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha