سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فاطمییان

 حوزه/ امام جمعه اقبالیه گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت در جامعه قرار دارد که باید قدردان تلاش های ارزشمند آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی اقبالیه گفت: مهمترین مطالبه مردم از پلیس خدمتگزار در جامعه برقراری نظم، امنیت و آسایش در جامعه است.

وی افزود: نیروی انتظامی همواره حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه دشمنان همواره با تبلیغات سوء به دنبال تضعیف امنیت و اقتدار نظام اسلامی هستند، عنوان کرد: امنیت از اساسی ترین و ضروری ترین نیاز هر جامعه است و در نظام اسلامی ایران نیز برقراری امنیت از واجبات است.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است، مردم نیز باید در برقراری امنیت نیز مشارکت لازم را داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ظلم‌ستیزی یک اصل است و باید مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاد چرا که دفاع از مظلوم به‌ عنوان یک مبحث کلی از صدر اسلام مطرح بوده و هدف اصلی تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) نیز همین امر است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن در ایجاد گسست در جوامع، ترویج تفکر فاصله گرفتن از مذهب و ارزش های دینی و نیز کم توجهی یا بی توجهی به آن است که بایستی با آگاهی و بصیرت افزایی نسبت به آن هوشیار بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha