سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نیروی انتظامی

حوزه/ امنیت از مولفه های مهم و اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته ای است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدت ها و تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در پیامی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از مجاهدت های حافظان امنیت قدردانی کرد .

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

امنیت از مولفه های مهم و اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته ای است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدتها و تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می شود و در این میان نقش و اهمیت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کس پوشیده نیست.

 یقینا؛ امنیت و آرامش امروز استان لرستان نیز مرهون فداکاری ها و تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که زمینه را برای شکوفایی، اعتلا و توسعه اقتصادی و تولید و سرمایه گذاری در استان فراهم می کند.

نیروی انتظامی در دیگر بخش ها نیز حضوری موثر و تعیین کننده دارد که یکی از جلوه های پرفروغ آن را می توان در مقابله با ویروس کرونا در ماه های اخیر مشاهده کرد. که همین خدمتی بر خدماتشان می افزاید. 

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هم چنین شهدای والامقام نیروی انتظامی استان لرستان و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیرونی انتظامی را به  فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت همگان را تحت رهنمودهای  فرمانده معظم کل قوا در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت در جامعه از درگاه خداوند متعال درخواست می نمایم. 

سید احمد رضا شاهرخی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha