جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجهیز اموات

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از برگزاری کارگاه آموزش عملی تجهیز میت برای خواهران طلبه این مدرسه علمیه خبر داد.

آرزو فلاحی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، بیان داشت: در این کارگاه آموزشی که در روزهای اخیر برگزار شد، قریب به ۴۰ نفر از خواهران طلبه و مربیان بسیج شهرستان آموزش های عملی غسل و کفن را زیر نظر استاد مجرب حوزه خواهران فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه خواهران مبلغه حوزه های علمیه خواهران نیز از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در غسالخانه ها یاری‌گر خواهرانی که در امر شست‌وشوی اموات کرونایی حضور دارند نیز داوطلبانه وارد حوزه خدمت رسانی شدند، خاطرنشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا نیز خواهران طلبه و مبلغه به صورت خودجوش و چشمگیر در تجهیز اموات کرونایی رسالت خود را انجام می دهند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر با اشاره به اینکه در طول سال کارگاه های آموزشی مختلف برای خواهران طلبه در حال برگزاری است، گفت: امید می رود خواهران طلبه و مبلغه با شرکت در کارگاه‌های آموزشی گوناگون، بتوانند به سؤالات و شبهات مخاطبان در زمینه های دینی و فرهنگ پاسخگو باشند و زمینه گسترش و نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی را در جامعه فراهم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha