سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه بر راه اندازی رشته های تخصصی در طرح جامع حوزه علمیه استان لرستان و همچنین توجه و راه اندازی دروس خارج دراین استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی عصر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان و اعضای شورای معاونین و مدیران  این استان که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد،  ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام  گرفته در حوزه علمیه این استان، بر پیگیری چند امور تاکید نمود.
بر اساس این گزارش:  تهیه و تدوین سند ۵ساله و برش آمایش حوزه استان؛ راه اندازی و تقویت گروه های علمی مدارس؛  تشکیل انجمن های علمی در حوزه استان؛ شناسائی نخبگان حوزوی جهت حمایت از ایشان؛  راه اندازی رشته های تخصصی در طرح جامع حوزه علمیه استان و  توجه و راه اندازی دروس خارج  در استان از جمله نکاتی بود که مدیر حوزه های علمیه به حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی برای پیگیری و اجرا در حوزه علمیه  استان لرستان تاکید کرد.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار مدیر حوزه علمیه استان لرستان گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی،پژوهشی، تبلیغی، تهذیبی  و برخی مشکلات حوزه علمیه لرستان ارائه نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha