جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام پنام

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه‌های مقاله‌نویسی برای طلاب مدارس علمیه این استان، در فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام کامران پنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون بخشی از برنامه های معاونت پژوهش استان در فضای مجازی برگزار می شود، اظهار داشت: معاونت پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با راه اندازی کانال های مجازی روش های مقاله و پایان نامه نویسی را زیر نظر اساتید مجرب به صورت گام به گام به طلاب آموزش می دهد.

وی بیان داشت: در زمان شیوع این ویروس، طلاب تقریرات دروس انتخاب شده خود را هفتگی آماده و تحویل اساتید خود می دهند که همین تقریرنویسی می تواند روشی مستمر و مطلوب برای تحقیق و پژوهش باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در چند سال اخیر در حوزه تحقیق و پژوهش صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های استانی جشنواره علامه حلی(ره)، شناسایی طلاب پژوهشگر در مدارس علمیه و همچنین برگزاری کارگاه های دوره ای مقاله و پایان نامه نویسی از جمله اقداماتی است که در این چند سال اخیر در حوزه علمیه استان به صورت مستمر برگزار می شود.

حجت الاسلام پنام در پایان با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در دین مبین اسلام و حوزه های علمیه، یادآور شد: اساتید مدارس علمیه باید انگیزه تحقیق و پژوهش را در بین طلاب ارتقاء دهند و در این راستا طلاب را به سمت تحقیق و پژوهش اصولی و کاربردی سوق دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha