پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 حجت الاسلام ملا نوری

حوزه/ سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور بر همکاری مستمر و برنامه ریزی شده حوزه علمیه و آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملا نوری، در نشستی با مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه لرستان که در قم برگزار شد، گفت: طلاب و مبلغان پرچمداران اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه هستند و باید با همت جهادی در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام دهند . 

سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خود را بدانند، افزود: مبلغان با اخلاص و سعه صدر توأم با خلاقیت و نیاز سنجی تبلیغی در مناطق مختلف، به اجرای رسالت تبلیغی خود بپردازند.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان و حجت الاسلام محمد ولی پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه استان با ارائه گزارشی از وضعیت امور فرهنگی و تبلیغی استان ، خواستار مساعدت های حوزه های علمیه کشور برای ایجاد زمینه حضور و جذب مبلغان بیشتر در مناطق مختلف استان بویژه مناطق محروم شدند.

تاکید بر جذب طلاب لرستانی در دانشگاه فرهنگیان استان، پیگیری سنوات کاری مبلغان، تاکید بر همکاری تبلیغی مستمر و مطلوب حوزه و آموزش و پرورش، برگزاری دوره های تخصصی و کوتاه مدت ویژه مبلغان لرستانی  و تاکید بر افزایش جذب مبلغان در استان لرستان از دیگر مباحثی بود که در این نشست در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha