شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فضای مجازی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی و سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از ارائه فعالیت ها و خدمات تهذیبی، تبلیغی و امور فرهنگی این حوزه علمیه به طلاب در فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه در پی شیوع ویروس کرونا کلاس های درس طلاب برخی شهرستان ها که در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار دارند مجازی برگزار می شود، اظهار داشت: بخشی از فعالیت های تهذیبی، تبلیغی و امور فرهنگی  شامل برنامه های قرآنی، نهج البلاغه، کلاس های اخلاق و همچنین فعالیت های تبلیغی مدارس علمیه این استان در فضای مجازی با بارگذاری در کانال ها و گروه های مجازی به طلاب ارائه می شود.

سرپرست معاونت تهذیب و معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه مبلغان مدارس امین نیز خدمات دینی، فرهنگی و مشاوره ای خود را در شبکه شاد به دانش آموزان مدارس استان ارائه می دهند، خاطرنشان کرد: همه مبلغان و روحانیون طرح هجرت، امین و... موظف هستند ماهانه گزارشی از عملکرد خود را به صورت مکتوب یا کلیپ کوتاه به معاونت تبلیغ و امور فرهنگی ارسال کنند.

حجت الاسلام ولی پور در پایان از برگزای کارگاه های دانش افزایی در طول سال برای مبلغان هجرت و مدارس امین خبر داد و گفت: در طول سال نیز این کارگاه ها با هدف ارتقای دانش مبلغان برای ارائه خدمات تبلیغی مطلوب و کارآمد به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha