شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقه بزرگ تفسیرقرآن_کریم

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری دوره تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی برای خواهران طلبه، مبلغه و فعالان دینی و فرهنگی لرستان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، اظهار داشت: دوره تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی با هدف بسترسازی در راستای ایجاد شرایط عینی تحقق تربیت قرآنی در جامعه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بزودی برگزار خواهد شد، افزود: خواهران طلبه و مبلغه با حداقل ۳۰ و حداکثر ۵۰ سال سن و دارا بودن گواهینامه دوره آموزش قرائت قرآن کریم سطح ۳ یا قبولی در آزمون معادل می توانند در این دوره شرکت کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان دارا بودن گواهینامه دوره آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم سطح ۳ یا قبولی در آزمون های ورودی معادل و یا دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی الهیات، علوم و معارف اسلامی حوزوی را از دیگر شرایط لازم برای شرکت در این دوره آموزشی برشمرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی مستمر در طول سال می تواند در ارائه تبلیغ هدفمند و کارآمد بانوان مبلغه در جامعه مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: امید می رود برگزاری دوره های تربیت معلم آشنایی سبک زندگی قرآنی بتواند در تبیین و نهادینه سازی سبک زندگی قرآنی برای استحکام بنیان خانواده ها مؤثر باشد.    

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha