جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، نقش مدارس امین در ارتقاء فرهنگ دینی دانش آموزان را بسیار مؤثر دانست و گفت: تربیت دینی دانش آموزان آینده جامعه را تضمین می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جلسه هم اندیشی مدارس امین استان لرستان، با اشاره به اینکه مبلغان مدارس امین باید با اخلاص و سعه صدر رسالت تبلیغی خود را در مدارس انجام دهند، اظهار داشت: مبلغان در مدارس علاوه بر ارائه آموزش های دینی یاری‌گر مربیان و مشاوران فرهنگی در مدارس نیز محسوب می‌شوند و در این راستا به دانش آموزان مشاوره های گوناگون ارائه می دهند.

وی، نقش مدارس امین در ارتقاء فرهنگ دینی دانش آموزان را بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: مبلغان مدارس امین با حضور در مدارس و همچنین در روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا در فضای مجازی پاسخگوی سؤالات و شبهات دانش آموزان در زمینه های گوناگون هستند.

تاکید بر ضرورت تاسیس مدارس امین در مدارس شهرستان های استان، پیگیری و تشکیل جلسات مستمر کمیته آموزش و پرورش لرستان و تاکید بر گزینش کادر مدارس امین برای حضور مبلغانی مؤمن و کارآمد در مدارس از دیگر مباحثی بود که در جلسه هم اندیشی مدارس امین در خصوص آن ها به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.  

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha