جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
منبر مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری دوره های توانمند سازی مبلغان در فضای مجازی خبر داد و خواستار راه اندازی منبرهای مجازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد ،حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جلسه وبینار معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تبلیغ آموزه های دینی و فرهنگی در شبکه های مجازی ضرورتی دو چندان پیدا کرده و طلاب و مبلغان با ایده های نوین تبلیغی، به جذب مخاطبان بپردازند.

وی با بیان اینکه منبرهای تبلیغ در فضای مجازی با اصول و شیوه های نوین تبلیغی برگزار شود، افزود: برای تحقق این امر طلاب و مبلغان باید مطالعه داشته و از مسائل روز جامعه مطلع باشند تا بتوانند پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم باشند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه برای اثرگذای تبلیغ در فضای مجازی، طلاب و روحانیون دوره های دانش افزایی عمومی و تخصصی را طی کنند، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد این دوره ها برای مبلغان هجرت، امین و طلاب برگزار شود.

در پایان این جلسه، معاونان تبلیغ شهرستان ها علاوه بر ارائه گزارش عملکرد، پیشنهادات خود را برای ارتقای کمّی و کیفی تبلیغ در فضای مجازی ارائه کردند و در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha