جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بنیاد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان بر ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک فعالیت های علمی پژوهشی حوزه علمیه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جلسه هم اندیشی مدیریت حوزه علمیه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: برای ترویج روحیه انقلابی گری باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب ارتقا معرفت دینی و روحی در جامعه خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت جامعه برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و نهضت عاشورا است، خاطر نشان کرد: ترویج روحیه ایثار و شهادت ضامن بقای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین راهکار مقابله با تهاجم دشمنان در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...  است، گفت: باید با تمام توان در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همت خود را بکار گیریم . 

وی در پایان با اشاره به اینکه در حوزه های علمیه نیز باید فعالیت های علمی پژوهشی فاخر برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا انجام شود، خواستار راه اندازی دبیرخانه مشترک علمی پژوهشی حوزه استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شد.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha