جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وقف

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از راه اندازی کمیته وقف، ویژه ثبت موقوفات حوزوی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در نشست مدیران مدارس علمیه لرستان که به میزبانی مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد گفت: باید برای تربیت طلابی مومن، مهذب و انقلابی تمام تلاش خود را بکار گیریم.

وی بر نظم و انضباط در برگزاری کلاس های درس طلاب در فضای مجازی تاکید و خاطر نشان کرد: در این راستا باید کادر و اساتید مدارس علمیه دقیق و منضبط کلاس های درس و بحث را برای طلاب  برگزار کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به ضرورت وقف در جامعه به‌ویژه موقوفات حوزوی تاکید و تصریح کرد: بی شک برای ثبت موقوفات ویژه حوزه های علمیه نیازمند برنامه ریزی های تبلیغی منسجم و هدفمند در جامعه هستیم تا این مهم محقق شود.

حجت الاسلام عبداللهی خاطر نشان کرد: تشکیل و راه اندازی کمیته موقوفات حوزوی در استان و شهرستان ها می تواند در ثبت موقوفات حوزوی بیشتر موثر باشد.

لازم به ذکر است، ترغیب و تشویق مرم بر ایجاد موقوفات حوزوی از طریق رسانه های استانی و برگزاری کارگاه‌های متعدد وقف ویژه مبلغان از دیگر مباحثی بود که در این نشست در خصوص آنها به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha