شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روشن 2

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری مراسم بزرگداشت روحانی سرشناس لرستانی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی روشن در فضای مجازی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت:مجلس ترحیم مرحوم حجت الاسلام محمد مهدی روشن، امروز ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و مداحی حاج عباس حیدرزاده مداح و ذاکر اهل بیت (ع)، در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه لینک برگزاری این مراسم https://www.skyroom.online/ch/lums/nahad یادآور شد: این مراسم با ابتکار حوزه علمیه لرستان و با همکاری حوزه علمیه خواهران، نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، حج و زیارت، اوقاف و امور خیریه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد . 

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه امید می رود  که مردم مومن و فهیم استان با ستاد مقابله با کرونا همکاری های لازم را داشته باشند و از برگزاری مجالس ترحیم برای عزیزان و درگذشتگان به صورت حضوری خودداری کنند، خاطر نشان کرد: با برگزاری مجلس ترحیم به صورت مجازی می توانیم در قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا سهیم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در پایان بر فرهنگ سازی مجالس ترحیم در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: امید می رود برگزاری مجالس ترحیم اموات به صورت مجازی، در روزهای شیوع ویروس کرونا فرهنگ سازی  و نهادینه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • korosh IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 0
    خدا رحمتش کنه