جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی ارتحال مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی روشن پیام تسلیتی صادر کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی روشن را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

ارتحال عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد مهدی روشن (رضوان الله علیه) موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این روحانی مجاهد و نستوه در همان دوران جوانی ضمن کسب فیض از علمای بزرگ حوزه های علمیه قم و خرم آباد، پا به عرصه مبارزه با رژیم ستمشاهی نهاد، و در این راه دشواریها و سختیهای فراوانی را متحمل شد.

سالها مقاومت، شکنجه، تبعید، راه پر مخاطره ای بود که آن فقید سعید با افتخار پیمود، و در راه دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و راه نورانی امام راحل استقامت ورزید.

در دوران مبارک جمهوری اسلامی در مسئولیت‌های مختلف از جمله، تشکیل سپاه پاسداران و کمیته انقلاب اسلامی استان لرستان، و مسئولیت عقیدتی نیروهای مسلح در استانهای لرستان، همدان، و خوزستان و مدیریت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خدمتگزاری نمود.

آن عالم مبارز با بینش عمیق فرهنگی و اجتماعی و ارشاد و هدایت معنوی و سیاسی که از آن برخوردار بود، با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، از ایشان عالمی مقبول ساخته بود.

اینجانب ارتحال این روحانی خدمتگزار را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، مقام معظم رهبری ( دام  ظله العالی)، حوزه های علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان، فرزندان و خاندان مکرم، و همه اقوام نسبی و سببی، و عموم مردم ولایتمدار استان لرستان، تسلیت عرض می نمایم و برای آن عالم پارسا که دارای کارنامه‌ای درخشان از جهاد و تلاش و فعالیت های گوناگون است، رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می نمایم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha