جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ کارگاه سبک زندگی اسلامی با رعایت پرروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای خواهران مبلغه لرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، کارگاه سبک زندگی اسلامی امروز با حضور خواهران بسیجی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در مجتمع آموزشی ولایت و با رعایت پرروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و طی آن راهکاها و اصول تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی برای خواهران پاسدار بیان و ارائه شد.

در این کارگاه استاد حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا سبک ندگی اسلامی ایرانی را در جامعه تعمیق و نهادیه کنیم، افزود: برای تبیین و فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه باید همت جهادی داشته باشیم.

آرزو فلاحی نیا تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه را راهکاری مناسب برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: عمل به آموزه های دینی و در پیش گرفتن سبک زندگی اسلامی می تواند نهاد خانواده را در مقابل آسیب های اجتماعی و توطئه های شوم دشمنان ایمن سازد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه از رهنمودها و دغدغه های مقام معظم رهبری در جامعه است، تصریح کرد: بی شک رسانه ها، مبلغان دینی و فعالان فرهنگی باید برای ترویج این سبک در بین خانواده ها همتی والا داشته باشند و با اخلاص و سعه صدر در راستای ترویج این مهم تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در پایان یکی از راهکارهای مؤثر برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه را گسترش فرهنگ قرآنی دانست و یادآور شد: برای تحقق این امر باید برنامه ریزی های تبلیغی هدفمند و منسجم صورت گیرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha