شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعتیاد

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود از برگزاری دوره آموزش پیشگیری از اعتیاد در فضای مجازی برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد.

مرضیه خدادادی در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد از برگزاری دوره آموزش پیشگیری از اعتیاد در فضای مجازی برای خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود خبر داد و گفت: در این دوره خواهران طلبه روش ها، اصول اولیه و ثانویه پیشگیری از اعتیاد را زیر نظر کارشناسان ستاد مبارزه با مواد مخدر استان فرا گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی کلی با مضرات مواد مخدر و روانگردان ها، عوارض فردی، خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی این مواد از دیگر سرفصل های دوره آموزش پیشگیری از اعتیاد بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود یادآور شد: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی مجازی در آزمون این دوره نیز شرکت نموده و قبول شدگان پس از صدور گواهی نامه مربوطه در اماکن مختلف پس از ریشه کنی ویروس منحوس، به تبلیغ و فرهنگ سازی در خصوص پیشگیری از اعتیاد خواهند پرداخت.

خدادادی در پایان برگزاری مستمر کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: با برگزاری این کارگاه ها مبلغان دانش لازم را در خصوص تبلیغ پیشگیری از آسیب های اجتماعی فرا خواهند گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha