سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فرمان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سرمایه اجتماعی نظام جوانانی هستند که نیاز به اشتغال و بیمه بازنشستگی دارند و در این راستا باید حمایت ها و تسهیلات لازم فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شامگاه پنج شنبه در نشستی با نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان تشکیل شد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بخش های مرتبط همانند بنیاد برکت، بنیاد احسان و بنیاد علوی، با توجه به فعالیت های بسیار اثرگذاری که دارد، برای توده مردم خصوصا محرومین مایه امید بخشی است.

امام جمعه خرم آباد  با اشاره به لزوم ایجاد صنایع تبدیلی، عنوان کرد: استان لرستان با داشتن  ۸۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی که ضریب آبی آن ها ۲۳ درصد است و از طرفی هزاران تن میوه‌های گوناگون می تواند در قالب صنایع تبدیلی، مشاغل زیادی را ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: طبق آمار ۲۲ درصد حبوبات کشور از استان لرستان تأمین می شود، که متاسفانه در قالب خام فروشی، در معرض فروش قرار می‌گیرد، بنابراین با یک بازنگری جامع و کامل می توانیم از ۱۸ هزار شغل خانگی، ۳ الی ۴ هزار شغل پایدار ایجاد کنیم،  یقینا تاثیرگذاری این کار به مراتب بیشتر خواهد بود و باعث می شود حداقل چهار هزار نفر را از مشکلات زندگی نجات دهیم.

وی ادامه داد: اگر ستاد اجرایی با ظرفیت بالایی که در اختیار دارد، طرح های بیشتری را در استان لرستان تعریف کند می توان به رشد و توسعه اقتصادی استان کمک کند، البته تاکنون هم اقدامات ارزشمندی مانند احیای کارخانه یخچال سازی را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی نظام جوانانی هستند که نیاز به اشتغال و بیمه بازنشستگی دارند و در این راستا باید حمایت ها و تسهیلات لازم فراهم شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha