جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رزمایش

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان از حضور بسیجیان در رزمایش بصیرتی فرهنگی «عرشیان بی نشان» ویژه بازسازی عملیات والفجر ۹ قدردانی کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان  از حضور بسیجیان در رزمایش بصیرتی فرهنگی «عرشیان بی نشان» ویژه بازسازی عملیات والفجر ۹ قدردانی کرد .

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی فی کتابه
کَأَیِّنْ مِنْ نَبِیٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّیُّونَ کَثِیرٌ فَمَا وَهَنُوا لِمَا أَصَابَهُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَمَا ضَعُفُوا وَمَا اسْتَکَانُوا ۗ وَاللَّهُ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ

خدای متعال را شاکرم که در گرامیداشت هفته بسیج شاهد حضور پرشور مردم و بسیجیان انقلابی و ولایتمدار شهر پل دختر در رزمایش بصیرتی فرهنگی «عرشیان بی نشان» ویژه بازسازی عملیات والفجر ۹ بودیم.

حماسه‌آفرینی جدید بسیجیان سلحشور در برگزاری این رزمایش یادآور حضور غرورآفرین جوانان انقلابی آن دیار در قالب تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) و تیپ ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) در دوران دفاع مقدس است.

کارنامه درخشان رزمندگان شهر پلدختر در گردان شهداء و گردان حضرت حمزه (ع) که خود از نزدیک شاهد آن بوده ام برگ زرینی است که برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط است.

استقبال پرشور از این رزمایش نشان از عظمت مردم شهید پرور آن شهر و حومه است که برای رسیدن به آرمان‌های بلند شان با مجاهدت مستمر، بی‌وقفه و خستگی ناپذیر تا شکست دشمنان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، محرومیت‌زدایی و بهداشتی درمانی حضوری هوشمندانه دارند.

اینجانب مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از حضور مخلصانه، مردم انقلابی، شریف شهرستان پلدختر و حومه، فرماندهی عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان لرستان، بسیجیان غرورآفرین، شورای تامین و شورای اداری، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن رزمایش بصیرتی فرهنگی 《عرشیان بی نشان》 ویژه بازسازی عملیات والفجر۹، اقدام نمودند را اعلام می نمایم و توفیقات روز افزون همگان  را تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) در حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق تمدن جهانی اسلام از خداوند متعال درخواست می‌نمایم.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha