پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ازنا

امام جمعه ازنا گفت:روحانیون در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش موثری دارند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند امروز در نشست ماهانه با روحانیون شهرستان که در دفتر امام جمعه شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد با اشاره به اینکه روحانیون با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی نقش مؤثری در تعمیق و گسترش آموزه های دینی و فرهنگی در جامعه دارند، افزود: روحانیون علاوه بر اجرای برنامه های دینی در کاهش و رفع آسیب های اجتماعی و ارائه مشاوره های دینی و فرهنگی به افراد جامعه نیز به مردم خدمت و رسالت خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه مردم اعتماد ویژه ای به روحانیون و مبلغان دارند، ادامه داد: مبلغان امین و پناهگاه مردم هستند و بسیاری از اختلافات خانوادگی، مشکلات مردمی و صلح و سازش بین مردم را در جامعه برقرار می کنند.

امام جمعه ازنا خاطرنشان کرد: روحانیون  و مبلغان نقش مهمی در آگاه سازی و فرهنگ سازی رفتارهای صحیح اجتماعی در جامعه بر عهده دارند و با اخلاص و سعه صدر این رسالت خود را انجام می دهند.

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اینکه مبلغان در روزهای شیوع ویروس کرونا نیز باید در فضای مجازی رسالت تبلیغی خود را انجام دهند یادآور شد: طلاب و روحانیون باید با شیوه های نوین و به روز در شبکه های مجازی رسالت تبلیغی خود را انجام دهند و به بصیرت افزایی دینی و فرهنگی مردم کمک کنند.

در پایان این نشست روحانیون شهرستان برای اجرای بهتر برنامه های دینی و فرهنگی در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha