شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ سومین مرحله از نهضت کمک مومنانه و خالصانه در استان یزد

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند خبر داد.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون اداره کل اوقاف و امور خیریه  لرستان نیز همگام با سایر نیروهای جهادی در عرصه خدمت رسانی به مردم بویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخته است، اظهار داشت: بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به همت اداره کل اوقاف استان به ترتیب اولویت، بین خانوارهای نیازمند و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح های کمک مؤمنانه نیز یک هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان از محل موقوفات استان، بین خدام مساجد و امامزادگان توزیع شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان در پایان با اشاره به اینکه امید می رود خیران تا پایان ویروس منحوس کرونا به همت خانوارهای نیازمند و مشاغل آسیب دیده از کرونا پای کار باشند، خاطر نشان کرد: برای تحقق این امر و اجرای مطلوب تر رزمایش مواسات و همدلی و توزیع بهتر کمک های مومنانه شورای خیران ایجاد شده تا با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در جمع آوری بیشتر این کمک ها همت خود را بکار گیریم و یاری‌گر خانوارهای آسیب دیده باشیم. 
 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha