پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امام جمعه خرم آباد در غم ارتحال پدر خویش عزادار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حاج سید شمس الله شاهرخی پدر حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، دارفانی را وداع گفت.

مرحوم حاج سید شمس الله عمر بابرکت خود را در مسیر نورانی قرآن و اهل بیت (ع) سپری و یادگاران و فرزندان صالح و عالمی را تربیت کرد.

روابط عمومی دفتر نمایده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال ابوی حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است :

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت احترام و سپاس بیکران، از کلیه سروران گرامی،روحانیت معظم، مسئولین ، مدیران محترم و مردم فهیم و قدرشناس استان لرستان و سایر استانها ،  کلیه بستگان، دوستان و آشنایان  که با ارسال پیام و تماس تلفنی با نماینده معزز ولی فقیه در استان  و بیت مکرم ایشان ابراز همدردی فرمودند، مراتب تشکر و قدردانی خود را ابراز می داریم.

با توجه به تماس‌های مکرر اقشار مختلف در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری ثقه الاسلام، سلاله السادات مرحوم مغفور حاج سید شمس الله شاهرخی(ره) از وکلای حضرت امام راحل و مراجع بزرگوار قم و نجف، اعلام می‌داریم، با توجه به شرایط کرونایی و به جهت حفظ سلامتی مردم شریف، مراسم تشییع و تدفین، کاملا بصورت خصوصی برگزار می گردد و هیچ گونه مراسم دیگری برگزار نخواهد شد.

از خداوند منان سلامت و عافیت و توفیق هرچه بیشتر همگان را مسئلت می نماییم.

دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha