جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ به همت حجت الاسلام امیدیان مؤسس حوزه های علمیه خواهران و برادران، مبلغی جهت خرید بسته های معیشتی و لوازم التحریر برای طلاب بی بضاعت اهدا شد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اکرم عینی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) نورآباد در جمع خبرنگاران از توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر بین طلاب بی‌بضاعت نورآبادی خبر داد و اظهار داشت: این بسته ها با هدف کمک به طلاب نیازمند تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان این که به همت حجت الاسلام امیدیان، مؤسس حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، مبلغی جهت خرید بسته های معیشتی و لوازم التحریر برای طلاب بی بضاعت اهدا شد، افزود: امید می رود این کمک ها برای همیشه به ویژه در روزهای شیوع ویروس کرونا استمرار داشته باشد و خیران نیز برای دستگیری از نیازمندان پای کار بیایند.

خانم عینی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی متعددی نیز به همت خواهران طلبه این مدرسه برای مردم در حال برگزاری است، گفت: کارگاه های سبک زندگی اسلامی، ازدواج آسان، تببین فرهنگ ایثار و شهادت و ... از جمله کارگاه هایی است که در شبکه ها و کانال های مجازی برای مخاطبان بارگذاری خواهد شد.

وی در پایان بر همت تبلیغی طلاب در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید برنامه‌های مجازی بیش از پیش با خلاقیت و نوآوری برای مخاطبان برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha