جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استکبارستیزی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) استان لرستان از برگزاری نشست پژوهشی برخط با موضوع «استکبار و ترور»، همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

آرزو فلاحی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه در هفته پژوهش برنامه های متعددی به همت خواهران طلبه الشتر استان لرستان برگزار می شود، گفت: نشست پژوهشی «استکبار و ترور» یکشنبه ۲۳ آذرماه برای خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: استاد نشست پژوهشی «استکبار و ترور» خانم زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه بنت االرسول(س) الشتر در ادامه با اشاره به اینکه مسابقه وبلاگ نویسی نیز با رویکرد پژوهشی برای خواهران طلبه برگزار خواهد شد، افزود: تجلیل از کتابداران و پژوهشگران مدرسه، برگزاری نشست های پژوهشی، بارگذاری چکیده ای از نشست های علمی اساتید حوزوی در خصوص معرفی شخصیت های دینی و علمی و همچنین تالیفات آنها، برگزاری مسابقات علمی پژوهشی از کتب دینی حوزوی برای خواهران طلبه، فضاسازی کانال ها و گروه های مدرسه به پیام های انگیزشی در خصوص اهمیت تحقیق و پژوهش و ... نیز از دیگر برنامه های مهم این مدرسه در هفته پژوهش هستند.

فلاحی نیا در پایان یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و  اهمیت سلامتی طلاب و مردم، بیشتر برنامه های هفته پژوهش در فضای مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha