شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پی ارتحال پدر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پی ارتحال پدر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

محضر حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا  شاهرخی (دامت افاضاته)
 نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

خبر ارتحال ابوی جلیل القدر و عظیم الشأن حضرتعالی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید. بزرگ مردی که با تزیین به تواضع وتخلق به اخلاق حمیده اسلامی سالیان متمادی از عمرشریفشان را وقف تربیت  نفوس و فرزندانی صالح و فاضل در راه ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و خدمت به اهل علم وعموم مومنین کرد و به حق از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بود، قطعا تربیت فرزندانی فاضل  وصاحب علم خاطره ای ماندگار از آن شخصیت مومن و انقلابی در دلها و ذهن ها حک خواهد کرد.

اینجانب ضایعه فقدان این  پدر مؤمن و انقلابی  را به حضرتعالی و بیت رفیعتان  تسلیت عرض می کنم. ازخداوند متعال طول عمر و استدام برکات وجودی حضرتعالی را که خلف شایسته آن بزرگ مرد اهل فضل وتقوی هستید آرزومندم و علو منزلت ، بهترین پاداش صالحین و محشور شدن، معیت و بهرمندی از عنایات ویژه اهل بیت علیهم السلام را برای آن پدر عزیز  و برای دیگر بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسئلت دارم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha