جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: مدیران و اساتید مدارس علمیه برای تربیت طلابی مومن و انقلابی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلم والمسلمین احد عبداللهی، در مراسم معرفی مدیر جدید مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، با تسلیت اربعین امام حسین (ع) و یاران باوفایش، بیان داشت: شهرستان بروجرد از دیرباز  مهد پرورش عالمان دینی بزرگ بوده است و حضرت آیت الله العظمی بروجردی (ره) از عالمان دینی و مکتب شیعی از افتخارات استان لرستان و شهرستان بوده اند.

وی با اشاره به اینکه طلاب حوزه های علمیه در دست اساتید حوزه امانت هستند، افزود: اساتید حوزه باید با اخلاص، سعه صدر و همت جهادی در تربیت طلابی مومن و انقلابی برای خدمت به اسلام و اهداف نظام همت خود را بکار گیرند . 

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از حوزه های علمیه است، خاطر نشان کرد: نفوذ کلام و عمل روحانیت نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و در جریان تثبیت اهداف انقلاب نیز همواره نقش محوری خود را ایفا کرده است. 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه باید در گزینش طلاب نهایت دقت را داشته باشند، گفت: باید تلاش کنیم افرادی مومن، ولایی، مستعد و علاقمند جذب حوزه های علمیه شوند تا شاهد پویایی و نشاط روز افزون تهذیبی علمی در حوزه های علمیه باشیم . 

وی در پایان با اشاره به اینکه اساتید حوزه و طلاب و مبلغان باید در راستای اشاعه فرهنگ دینی در سطح بین الملل همت خود را بکار گیرند، گفت: ترویج اخلاق قرآنی و سبک زندگی اسلامی از رسالت های مهم حوزه های علمیه است و باید همواره تحقق این مهم را مد نظر داشته باشیم .   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha