پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مساجد سنگاپور ظرفیت اقامه نماز را دو برابر می‌کنند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نماز سدی ایمن در برابر آسیب های اجتماعی و کاهش معضلات دینی و فرهنگی در جامعه است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در همایش دبیران ستاد اقامه نماز استان لرستان، نماز را فرصتی برای رسیدن به خدا، آرامش روح و سدی ایمن در برابر آسیب های اجتماعی و اشاعه فرهنگ دینی دانست و گفت: وظیفه امروز مبلغان اشاعه فرهنگ قرآنی و برپایی هر چه باشکوه تر نماز در اماکن مختلف است. 

وی با تاکید بر برگزاری منظم نماز جماعت در ادارات با رعایت پروتکل های بهداشتی، ادامه داد: نظام سلطه تمام ابزار خود را برای دین زدایی و نماز زدایی به کار گرفت، اما با پایداری امام راحل و مقام معظم رهبری و در صحنه بودن مردم نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

در ادامه، حجت الاسلام چراغی مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان نیز گفت: برنامه های ستاد اقامه نماز به همت طلاب و مبلغان در اماکن مختلف اجرا می شود. 

وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخشی از برنامه های دینی و فرهنگی به همت مبلغان مساجد و محلات در فضای مجازی اجرا می گردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دلسوز IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    با سلام واحترام این همه نماز جماعت زیبا در حرم های مطهر برگزار میشه از شیعیان چرا باید عکس نماز اهل سنت گذاشته بشه واقعا به این ذوق وسلیقه شما