جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید احمدرضا شاهرخی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دلدادگی‌ها به اسلام، ارزش‌ها و… موجب شد از نقاط مختلف کشور، همدلی خود را برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار با مدیرعامل و اعضای انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه در دفتر امام جمعه خرم آباد، با تقدیر از زحمات این انجمن در راستای خدمات رسانی به مردم سیل زده لرستان، اظهار داشت: اگر این همت، همدلی، دلدادگی به نظام اسلامی و امامین انقلاب نبود، وضعیت طور دیگری رقم می‌خورد.

وی عنوان کرد: همین دلدادگی‌ها به اسلام، ارزش‌ها و… موجب شد از نقاط مختلف کشور، همدلی خود را برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان نشان دادند.

امام جمعه خرم آباد  تاکید کرد: کسی غیر از خدای متعال نمی‌تواند قلوب را نسبت به همدیگر مهربان کند و این امر جای شکر به درگاه الهی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه امیدواریم این مهربانی‌ها که آموزه دینی و فرهنگ اسلامی و ایرانی ما است، مانند گذشته استمرار پیدا کند، افزود: اینها باعث می‌شود که مشکلاتی که بر سر راه وجود دارد، حل شود.

وی با بیان اینکه ما هیچ مشکل حل نشدنی نداریم و در این راستا پیشینه ایران اسلامی هم همین امر را نشان می‌دهد، بیان داشت: امیدواریم مانند دوران دفاع مقدس، این همدلی‌ها در کشور استمرار پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پایان یادآور  شد: امیدواریم فعالیت خیرین در مسیر رضایت الهی و کمک به خلق استمرار داشته باشد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha