جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: تربیت طلابی مومن و کارآمد برای تبلیغ امور دینی و سیره اهل بیت(ع) از رسالت های مهم اساتید حوزه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان لرستان که به میزبانی مدرسه علمیه رضوی شهرستان الشتر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: اساتید حوزه باید تمام همت خود را برای تقویت زیرساخت های حوزوی بکار گیرند و با اخلاص و سعه صدر در تربیت طلابی عالم و سخنور همت جهادی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اساتید حوزه رسالت مهم تربیت و پرورش طلاب را بر عهده دارند، افزود: اساتید باید شور و شوق کسب معارف تهذیبی و اخلاقی، درس خواندن و انگیزه رفتن به سمت مسائل پژوهشی را در بین طلاب تقویت کنند.

 مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه بر تشویق و ترغیب طلاب بر تقریرنویسی دروس حوزه تاکید و خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر باید اساتید طلاب را به سمت تقریرنویسی تشویق و هدایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید تدابیر لازم برای برگزاری کلاس های درس حوزه در شهرستان ها با توجه به وضعیت ابتلاء برنامه ریزی شود و در این راستا تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی و یا حضوری با توجه به تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا صورت گیرد.

 نحوه چگونگی تدریس دروس حوزه، بررسی و ارائه راهکارهای لازم برای برگزاری امتحانات شفاهی طلاب مدارس علمیه از دیگر محورهایی بود که در این نشست در مورد آنها به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha