پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:خون مطهر شهدا ضامن امنیت ، بقا و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در دیدار با خانواده  شهید حقی از شهدای دلفان  اظهار داشت: توفیقی است که ائمه جمعه در شروع و پایان ماموریت خود در محفل و  منزل نورانی شهدا حضور پیدا می کنند.

وی افزود: اگر ایران اسلامی یک پیکر باشد خانواده شهدا چشم این پیکر هستند و انسان بدون چشم با مشکل مواجه می شود،خانواده شهدا برای ما چشم و چراغ هستند و مسیر را به ما نشان می دهند.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: اجر همسران شهدا که پس از شهید متحمل رنج و زحمت فراوانی می شوند کمتر از شهدا نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه خون مطهر شهدا ضامن امنیت بقا و اقتدار روزافزون ایران اسلامی است بیان کرد: رزم دلاورمردان دلفان در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) زبانزد همه لشکرهایی است که در نبرد با نظام سلطه بودند.

وی گفت: موفقیت هایی که  امروز در زمینه های دفاعی،امنیتی،فرهنگی نصیب کشور شده است در سایه رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و صبر و شکیبایی خانواده های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان گفت : همه ما نیازمند دعای خانواده شهدا هستیم و از امروز حجت الاسلام والمسلمین خانی به عنوان امام جمعه جدید دلفان برای ارتقای فرهنگی ،توسعه اقتصادی شهرستان در خدمت خانواده شهدا و مردم شهرستان دلفان است.

بنابر این گزارش،شرکت در جلسه شورای اداری ،شرکت در مراسم معارفه امام جمعه و بازدید از نمایشگاه عکس دفاع مقدس دلفان از دیگر برنامه های حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان بود.

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha