جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر برگزاری دوره های آموزشی آسیب های اجتماعی ویژه خانواده ها با هدف پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در دیدار با سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، در تهران، با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان لرستان، گفت: نرخ بالای بیکاری، عدم رونق مطلوب کسب و کار، کارخانه ها و کارگاه های تعطیل شده، عدم دامپروری و کشاورزی مکانیزه، عدم تخصیص کافی آب جهت آبیاری دشت های وسیع و حاصلخیز منجر به آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر و خرید و فروش آن، طلاق و ... گردیده که نیازمند توجه خاص برای کمک به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و اجرای برنامه هایی است که منجر به پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خانوادگی شود.

وی ادامه داد: لرستان نیازمند قرارگاه هایی برای سالم‌سازی معتادان است و در این جهت امکانات استان ناکافی  و نیازمند توجه بیشتری است 

امام جمعه خرم آباد همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده با موضوعات آسیب‌های اجتماعی را امری ضروری دانست و افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌تواند در این جهت کمک‌های قابل توجهی به استان داشته باشد .

در ادامه سردار مومنی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخود کشور در پاسخ به گزارش ارائه شده توسط نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: به زودی هیئتی متشکل از معاونت های ستاد مبارزه با مواد مخدر با مسئولیت جناب آقای اصلانی به استان لرستان عزیمت می کند.

وی افزود: این هیئت با بررسی میدانی جهت ساماندهی و کمک در خصوص موارد طرح شده در نامه نماینده ولی فقیه در استان لرستان، پیشنهادات اجرائی را جمع آوری تا در ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح و تصمیم گیری شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha