جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای والامقام است و امروز مهمترین شأن و منزلت ما خدمت به مردم و خانواده شهدا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در سفر به معمولان در بدو ورود به این شهر با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد.

وی سپس با حضور در منزل شهید موسی سیفی بیرانوند و دیدار با خانواده آن شهید والامقام، بیان داشت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای والامقام است و امروز مهمترین شأن و منزلت ما خدمت به مردم و خانواده شهدای والامقام است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد و نظام اسلامی با فرامین مقام معظم رهبری و در پیش گرفتن سیره شهدا مقتدرانه به راه و اهداف خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: همدلی و همکاری مردم و مسئولان در گره گشایی و خدمت به آحاد جامعه تأثیر بسیاری دارد و در این راه باید همت جهادی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه این سفر، کلنگ حسینیه شهدای بخش معمولان را به زمین زد و همچنین از سایت مسکونی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که برای اسکان آسیب دیدگان از سیل سال 98 بخش معمولان در حال ساخت است بازدید و از نزدیک در روند اجرای ساخت این طرح قرار گرفت.

بنابراین گزارش، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین با حضور مسئولان و امام جمعه شهرهای پلدختر و معمولان در شورای اداری این شهر با هدف بررسی مشکلات این شهرستان‌ها حضور یافت و به همراه مدیران برخی نهادهای دو شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha