سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: همدلی و همکاری دو شرط لازم در رسالت مبلغان دینی برای تعمیق معنویت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در کارگاه مهارت های پژوهشی ویژه اساتید مدارس علمیه لرستان که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت همواره در طول تاریخ در ترویج و صیانت از آموزه های دینی رسالت خود را انجام داده اند و در این راستا در خنثی سازی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب همواره خوش درخشیده اند.

وی با اشاره با اینکه روحانیت باید با اخلاق نیکو، سعه صدر و تسلط بر علوم دینی و روز جامعه پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم باشند، گفت: در این راستا اساتید حوزه و مبلغان دینی باید تحقیق و پژوهش داشته باشند و در این خصوص تلاش لازم را انجام دهند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه همکاری و تعامل دو شرط لازم برای موفقیت مبلغان در تبلیغ و تبیین اصول دینی و قرآنی در جامعه است، افزود: مبلغان و اساتید حوزه برای تحقق این مهم باید در اجرای اهداف خود همدلی و همکاری مستمر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نقش اساتید حوزه ها و مدارس علمیه را در تربیت طلابی مهذب و کارآمد مهم توصیف کرد و ادامه داد: در انتخاب اساتید حوزه باید نهایت دقت صورت گیرد تا اساتیدی مهذب، جهادی و کارآمد به طلاب دروس حوزه را آموزش دهند.

وی در پایان بر حضور و غیاب طلاب در دوره های آموزشی حضوری و مجازی تأکید و خاطرنشان کرد: اساتید حضور و غیاب و نظم در کلاس های درس را جدی بگیرند و همواره این مهم را سرلوحه آموزش و تدریس خود قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha