جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیما سادات لاری

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر سیما سادات لاری اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۰۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۶ هزار و ۶۵۸ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۲۹۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ۳۳۳ هزار و ۹۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، اظهار داشت: ۳۷۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین اعلام کرد: تاکنون سه میلیون و ۳۸۰ هزار و ۲۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری در ادامه یادآور شد: براساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha