شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان طی پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، جزئیات برگزاری کلاس های طلاب را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان، در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، اعلام کرد: ارائه دروس غیر حضوری در دستور مدیریت حوزه کاشان کار قرار داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یُؤْتِی الْحِکْمَةَ مَنْ یَشَاءُ ۚ وَمَنْ یُؤْتَ الْحِکْمَةَ فَقَدْ أُوتِیَ خَیْرًا کَثِیرًا

با عنایات خاص ولی عصر (عج) آغازین روز باز گشایی حوزه های علمیه با نظر و درآیت رهبری معظم که منوط به تشخیص ستاد ملی مبارزه با کرونا در دوران فعلی کردند که هنوز آثار بیماری کرونا در جامعه پیداست و همین نیازمند به تدبیر تدریس دروس بدون تعطیلی داشت که بهترین تصمیمات نیز اتخاذ گردید.

با توجه به تعداد شهرهای مختلف تحت پوشش حوزه علمیه منطقه کاشان(۷ شهر) و وضعیت مختلف این شهرها دروس در سطوح مختلف حضوری و غیر حضوری و بومی و غیر بومی تقسیم شده که با توجه به تغییر وضعیت نیز قابل تغییر خواهد بود با توجه به تجربه ترم گذشته و با نظر به اینکه مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان با همراهی و همکاری و تدبیر خاص مدیران محترم مدارس اولین مرکز در کشور بود که تعطیلی حوزه ها را یکسره کرد و ارائه دروس غیر حضوری را در دستور کار قرار داد، در ترم جدید نیز این تجربه را مد نظر قرار داده و برنامه ریزی کرده است.

امید است با توجه خاص الهی و عنایات ویژه امام عصر (ع) سالی با برکت و پیشرفت علمی خوب را با تجربه ای جدید برای تمامی حوزویان کشور شاهد باشیم . والسلام علیکم

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha