پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پژوهش

حوزه/ دومین دوره مهارت‌های پژوهشی ویژه اساتید مدارس علمیه لرستان امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان امروز در جمع ۴۰ نفر از اساتید شرکت کننده مدارس علمیه لرستان در دومین دوره مهارت‌های پژوهشی، گفت: این دوره از امروز با تدریس مدرسان پژوهش و اساتیدی از قم و تهران با هدف ارتقاء مهارت های پژوهشی در قالب کارگاه آموزشی تا ۱۸ شهریورماه برای اساتید دایر است.

وی با اشاره به اینکه پژوهش در آیات و روایات قرآن کریم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: پژوهش در حوزه های علمیه باید با شتاب و فرهنگ سازی برای تحقق این مهم در بین طلاب صورت گیرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه محققان باید در راستای علم اندوزی گام بردارند، افزود: ایمان، اراده، امانت داری، صبر و حوصله از ویژگی های لازم برای یک مبلغ پژوهشگر است که محققان حوزه باید این ویژگی ها را در خود پرورش دهند.

حجت الاسلام پنام در پایان یادآور شد: کارگاه آموزشی مهارت‌های پژوهشی ویژه اساتید مدارس علمیه در سرفصل های پایان نامه و مقاله نویسی، آشنایی با سایت ها و درگاه های پژوهشی، موضوع یابی، مکاتبات اداری و... از امروز به مدت ۳ روز برای اساتید ۱۳ مدرسه علمیه استان دایر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha