سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طلاب جدید الورود فارس

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از تحصیل یک هزار و ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اعلام اینکه شروع سال تحصیلی کلاس های حوزه علمیه لرستان از ۱۶ شهریورماه آغاز شده است، اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا نحوه برگزاری دروس به صورت تلفیقی(حضوری و مجازی) است، اما حضور طلاب پایه اول در همه مدارس علمیه در کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی الزامی است. 

وی با اشاره به اینکه در سایر پایه های حوزوی دروس به صورت مجازی برای طلاب برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هر پایه باید هفته ای یک روز در کلاس ها به صورت حضوری شرکت کنند. 

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در صورتی که وضعیت ابتلا به کرونا در برخی شرایط سفید اعلام شود، امکان برگزاری کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر خواهد شد، خاطرنشان کرد: در صورتی که در برخی شهرستانها وضعیت تغییر کند، مدیر هر مدرسه می تواند با مشورت شورای مدرسه کلاس های درس برخی پایه ها را به صورت حضوری برگزار کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه هم اکنون طلاب جدیدالورود در حال گذراندن دوره های اختبار و تثبیت هستند، یادآور شد: امسال مدارس علمیه لرستان با شرط پذیرش کیفیت محوری ظرفیت پذیرش حدود ۲۵۰ طلبه را دارند. 

وی در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه لرستان به فراگیری علوم حوزوی مشغول هستند، خاطرنشان کرد: کلاس های درس حوزه لرستان نیز از ۱۶ شهریورماه به صورت حضوری و مجازی دایر شده و طلاب پایه های مختلف در حال تحصیل هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha