شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میثاق طلبگی 1399

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تبلیغ دین و خدمت به مردم از مهمترین رسالت های طلاب و مبلغان دینی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، عصر امروز در مراسم میثاق طلبگی و بازدید از مدرسه علممیه رضویه خرم آباد با اشاره به اینکه انسان دارای دو چهره ظاهری و باطنی است، گفت: ساختن چهره ظاهری دست انسان نیست و افراد با ظاهرهای متفاوت از دیگران متولد می شوند، ولی چهره باطنی یا همان سرشت انسان صفات و ویژگی های اخلاقی است که با عمل صالح و اختیار ساخته خواهد شد، لذا طلاب باید برای کسب معارف معنوی و صفات اخلاقی قرآنی تلاش کنند . 

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه می توانند انسان را به درجات معنوی و تهذیبی برسانند، خاطر نشان کرد: طلاب باید از همان  بدو ورود به حوزه در راستای کسب معارف قرآنی و علم اندوزی همت والا داشته باشند . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مسیر طلبگی مسیری ارزشمند است، گفت: طلاب قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خود را بدانند و همواره با سعه صدر و اخلاق نیکو گره گشای مشکلات مردم باشند . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان خاطر نشان کرد: کادر اداری و اساتید حوزه با تمام توان مسیر کسب معنویت، علم اندوزی و دانش است را  برای طلاب هموار کنند و آنان را به قله های رفیع و ارزشمند تبلیغ رهنمون سازند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha