جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سواد رسانه

حوزه/ معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری(س) شهرستان دورود از برگزاری دوره سواد رسانه ای ویژه خواهران طلبه ائمه جماعات مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سمیرا لک، معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری(س) دورود امروز در جمع خواهران طلبه سطح ۲ و ۳ که در مدارس شهرستان به اقامه نماز جماعت می پردازند، اظهار داشت: به روز رسانی دانش خواهران طلبه و مبلغه امری ضروری است و برای تحقق این مهم باید دوره های آموزشی لازم در طول سال به صورت مستمر برگزار شود.

وی بیان داشت: طلاب و مبلغان باید بتوانند با تسلط بر علوم فقهی حوزوی و همچنین دانش روز پاسخگوی سؤالات و شبهات مخاطبان در زمینه های گوناگون باشند.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری(س) دورود با اشاره به اینکه در دنیای معاصر نیاز به تبیین آموزه های دینی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، خاطرنشان کرد: بشر همواره به دنبال دین و مذهبی است که روح او را آرامش بخشد و پاسخگوی سؤالات و شبهات او در زمینه های گوناگون باشد.

خانم لک با اشاره به اینکه دوره های سواد رسانه ای برای توانمندسازی علمی خواهران طلبه ائمه جماعات مدارس ضروری است، گفت: تبلیغ مستمر و مطلوب خواهران طلبه در فضا و شبکه های مجازی از دیگر مواردی است که باید در این زمینه نیز کارگاه هایی برگزار شود.

در پایان این جلسه خواهران مبلغه ائمه جماعات مدارس شهرستان دورود برای پیشبرد و نهادینه کردن اهداف دینی و فرهنگ قرآنی در جامعه بویژه در بین نسل نوجوان و جوان جامعه به تبادل نظر پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha