پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره تربیت مربی خواهران طلبه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران این استان از ۱۶ شهریور ماه جاری خبر داد .

اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی،  کلاس های درس حوزه خواهران در برخی شهرستانها حضوری و در برخی دیگر به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه شروع کلاس های درس خواهران طلبه استان لرستان از ۱۶ شهریورماه در ۱۳مدرسه علمیه این استان خواهد بود، ادامه داد :در شهرستان هایی که وضعیت سفید یا زرد باشد کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و  در شهرستان های با وضعیت قرمز کلاس ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: در شهرستانهایی که کلاس ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد، طلاب می توانند با مراجعه به سامانه حوزه های علمیه با عنوان (مدرس) دروس حوزوی خود را آموزش ببینند. 

مهرابی در پایان  گفت: هم اکنون قریب به یک هزار و ۲۰۰ طلبه در ۱۰ مدرسه سطح ۲ و ۳ مدرسه سطح ۳ خواهران استان لرستان، به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha