پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبلیغ خواهران

حوزه/ در جلسه ای با حضور کادر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز برای برگزاری برنامه های عزاداری دهه دوم محرم در این مدرسه برنامه ریزی و تصمیم گیری شد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در جلسه ای با حضور کادر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، برای برگزاری برنامه های عزاداری دهه دوم محرم در این مدرسه برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

در این جلسه مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز با اشاره به اینکه باید عزاداری های دهه دوم نیز همانند دهه اول با برنامه ریزی و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در فضای باز مدرسه برگزار شود، گفت: برنامه های عزاداری در دهه دوم محرم و روزهای پایانی ماه صفر با رعایت اصول و شیوه نامه های بهداشتی به صورت اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی با هدف تبیین اهداف قیام امام حسین (ع)در این مدرسه برگزار خواهد شد . 

نجفی با اشاره به اینکه در ایام محرم و صفر امسال بانوان مبلغه این مدرسه با حضور در اماکن تبلیغی به اجرای برنامه های دینی و فرهنگی پرداختند، خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های تبیین امر به معروف و نهی از منکر، اشاعه سبک زندگی اسلامی و تبیین اهداف عفاف و حجاب برای استحکام بنیان خانواده از مهمترین برنامه های خواهران مبلغه است.

در پایان این جلسه اعضای هیئت مدیره دانش آموختگان و معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز  طرح های خود در خصوص اجرای برنامه های عزاداری در دهه دوم محرم و ماه صفر را ارائه دادند و درباره اجرای این برنامه به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha