پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: اگرچه با مشکلات اقتصادی بسیاری در کشور مواجهیم و مردم تحت فشار هستند، اما این مردم اصل انقلاب، نظام، امام و رهبری را با این مشکلات قاطی نمی‌کنند و دل‌بسته انقلاب و تابع ولایت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان همدان، با تاکید بر اینکه وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت مردم است، اظهار داشت: در جامعه‌ای که امنیت در آن حاکم نباشد، شاهد هیچ گونه فعالیت علمی و رشد اقتصادی نخواهیم بود.

وی پرسنل نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله دانست و گفت: شهدای نیروی انتظامی به صورت مجاهدانه و جان بر کف برای تامین امنیت در کشور در تمام صحنه ها حضوری جدی دارند و این از ویژگی‌های ممتاز این عزیزان است.

سردار اشتری با اشاره به برگزاری مراسم دانش آموختگی روز گذشته، بیان کرد: حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر سبب وحدت بیشتر و نشان دهنده اقتدار آنها بوده و با وجود آنکه نیروهای مسلح هر کدام دارای لباسی با رنگ متفاوت بودیم، اما همه با هم، یکرنگ هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار مسئولیت تأمین امنیت، در حال خدمتگزاری به مردم نیز می باشد، گفت: در زمان مواجه شدن با بلایای طبیعی یا غیرطبیعی و نیاز جامعه به خدمت‌رسانی این نیروهای مسلح  هستند که خدمت‌رسانی پیشگام هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کشوربا اشاره به اینکه از روز اول شیوع ویروس کرونا با تمام توان و تجهیزات در اختیار مردم بودیم و هستیم، خاطرنشان کرد: در کنار حفظ امینت مراکز بهداشت، شناسایی و برخورد با افراد احتکار کننده کالاهای مورد نیاز جامعه، از جمله اقدامات نیروی انتظامی در ایام کرونایی بود.

وی با تاکید بر اینکه در فضای مجازی با کسانی که به دنبال تشویش اذهان عمومی بودند بر اساس قانون برخورد صورت گرفت، خاطرنشان کرد: استفاده از ماشین های آب پاش برای ضدعفونی معابر از دیگر اقداماتی بود که ثابت کردیم تجهیزات ما همیشه برای آسایش و امنیت مردم است.

سردار اشتری اربعین امسال را یکی از زیباترین جلوه‌های همکاری و اطاعت مردم از رهبر معظم انقلاب دانست و عنوان کرد: با وجود آنکه در سال های گذشته با جمعیت میلیونی در مرز ها مواجه بودیم، اما امسال پس از فرمایشات حضرت آقا، مردم به معنای واقعی کلمه تمکین کردند و ما مشکلی از این نظر نداشتیم.

وی با بیان اینکه در تامین امنیت باید همه با هم مشارکت داشته باشند، گفت: بسیاری در تلاش هستند تا امنیت امروز کشور را از بین ببرند، بنابراین باید قدردان این نعمت باشیم و در حفظ آن کوشا باشیم، در غیر اینصورت باید هزینه بالایی را برای آن بپردازیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: اگرچه با مشکلات اقتصادی بسیاری در کشور مواجهیم و مردم تحت فشار هستند، اما این مردم اصل انقلاب، نظام، امام و رهبری را با این مشکلات قاطی نمی‌کنند و دل‌بسته انقلاب و تابع ولایت هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با قدردانی از خدمات سردار کامرانی صالح، او را فرماندهی باتدبیر دانست و خاطرنشان کرد: سردار کامرانی صالح خدمات شایسته‌ ای را در طول دوران خدمتی خود در استان ها و مراکز مختلف ارائه کرده اند که باید از ایشان تقدیر ویژه ای به عمل آورده شود.

فرمانده ناجا با معرفی سردار امیری به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان همدان، مطرح کرد: ایشان علاوه بر فعالیت در بخش‌های عملیاتی و اجرایی، جزء اساتید خوب در دوره‌های مختلف و دافوس هستند که امیدواریم با استفاده از تجربیات سردار کامرانی صالح و ظرفیت موجود در استان و تعامل با اعضای شورای تأمین، شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

وی با در پایان صحبت های خود با تاکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی در تمامی روزهای سال بااقتدار و جدیت در حال ارائه خدمت به مردم هستند، ابراز کرد: امروز باید از پرسنل انتظامی استان همدان که با روحیه جهادی مشغول فعالیت هستند، تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha