سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار اشتری

حوزه/ سردار اشتری در ادامه به تشریح اقدامات نیروی انتظامی در دوران شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت: حضرت آقا خدمت رسانی به مردم را مزیت نیروی انتظامی عنوان کرده‌اند و در این راستا نیز ناجا در ایام کرونا با تمام ظرفیت در کنار مردم حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان سردار سرلشکر حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به برگزاری مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح و فرمایشات حضرت آقا، گفت: انسان از وجود چنین رهبر و فرمانده‌ای احساس غرور می‌کند که با حکمت و رصد همه جوانب، کشور را اداره می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مراسم مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح بار دیگر عنایات رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا نصیب نیروهای مسلح و مردم شد، گفت: از این مراسم باشکوه باید به عنوان افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح نام برد.

سردار اشتری افزود: تا به حال مراسمی به این شکل که نمایندگان تمام نیروهای مسلح در آن حضور داشته باشند برگزار نشده بود و این اولین بار بود که چنین اتفاقی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر موضوع خدمت‌رسانی به مردم توسط نیروهای مسلح تاکید داشتند، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح در کنار اقدامات و وظایف دفاعی خود، دارای وجهه و بعد خدمت‌رسانی نیز هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه باید با تمام توان این خدمت رسانی‌ها تشدید شود، مطرح کرد: نیروی انتظامی این خدمت رسانی‌ها را لطفی بزرگ از جانب خداوند می‌داند و در تلاش است تا بتواند خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز ایران باشد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم افتخاری برای مجموعه نیروی انتظامی است، ابراز کرد: پرسنل نیروی انتظامی بنا بر فرمایش فرمانده معظم کل قوا مصداق مجاهد فی سبیل الله هستند و تایید این موضوع نیز شهدایی است که نیروی انتظامی در راه برقراری و حفظ امنیت و خدمت به مردم تقدیم کرده است.

سردار اشتری در ادامه به تشریح اقدامات نیروی انتظامی در دوران شیوع ویروس کرونا پرداخت و بیان کرد: حضرت آقا خدمت رسانی به مردم را مزیت نیروی انتظامی عنوان کرده‌اند و در این راستا نیز  ناجا در ایام کرونا با تمام ظرفیت در کنار مردم حضور دارد.

وی در پایان با اشاره به معرفی فرمانده انتظامی استان، از خدمات سردار کامرانی صالح تشکر کرد و گفت: در دوره سه ساله سردار کامرانی صالح شاهد رشد خوبی در اجرایی شدن امور بودیم که امیدواریم با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، سردار امیری فرمانده جدید نیروی انتظامی در استان با سرعت بیشتری مسیر گذشته را ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha