سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار سرپرست مخابرات قزوین گفت: زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی، فرصتی برای تقویت عدالت و معیشت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار محمدرضا نصرآبادی سرپرست مخابرات قزوین اظهار کرد: ان‌شاءالله بتوانید با فعالیت‌های جهادی حوزه خدمت‌رسانی مخابرات و ارتباطات را به صورت جهشی گسترش دهید و سهم بیشتری در ارتقای رفاه مردم داشته باشید.  

 با بیان اینکه دین جدای از دنیا نیست، تصریح کرد: همانطور که شهید مطهری فرمودند دین از سیاست جدا نیست، در عرصه‌های اقتصادی نیز همین گونه است و دین از هیچ بخشی از زندگی انسان جدا نیست و باید پاسخگوی تمام نیازهای روز انسان باشد.  

امام جمعه قزوین بیان کرد: نسخه‌هایی که دین برای زندگی انسان ارائه می‌دهد آنقدر باید فاخر باشد که از نسخه‌هایی که در تمام عالم ارائه شده است، برتر باشد، چرا که پشتوانه‌های معنوی عظیمی در دین وجود دارد.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: اسلام دین زندگی است و ریز و درشت مسائل زندگی در قرآن و دین آمده است. نماز ستون دین است اما منظور از نماز صرفاً نماز خواندن نیست بلکه اقامه کامل دستورات دین در جامعه است که با اقامه تمام بخش‌ها می‌توانیم جامعه‌ای متعالی داشته باشیم.  

رئیس شورای عالی حوزه علمیه قزوین معیشت و عدالت را دو مقوله تحول آفرین در جامعه معرفی کرد و گفت: رسالتی که امروز بر عهده ما گذاشته شده است، بهبود شرایط عدالت و معیشت است و ان‌شاءالله تلاش کنید با فرصت‌های ارتباطی و زیرساخت‌های مخابراتی عدالت و معیشت در جامعه بهبود پیدا کند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha