پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیر کل جدید تأمین اجتماعی استان گفت: محرومیت‌زدایی و توسعه خدمت‌رسانی با سرکشی به شهرهای استان و مناطق محروم تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در دیدار آقای محمدرضا قاریان‌پور مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: محوری‌ترین موضوع در ارائه خدمت به جامعه، حفظ کرامت مردم است که در فضای کاری شما بسیار حائز اهمیت است، چرا که مردمِ بسیاری با فضای کاری شما سرو کار دارند و نیازمند احترام و دریافت خدمتِ با کیفیت همراه با حفظ کرامت هستند.  

وی تصریح کرد: جامعه‌ی هدف شما، هزینه پرداخت می‌کنند تا خدمات شایسته دریافت کنند و لازم است با حفظ کرامت، این خدمات به بهترین شکل و بالاترین کیفیت ارائه شود و در هیچ مرحله‌ای از خدمت‌رسانی کاستی دیده نشود.  

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: سرکشی به تمام شهرهای استان و مناطق محروم کار ارزشمندی از سوی شماست، چرا که در مسیر محرومیت‌زدایی و توسعه خدمت‌رسانی بسیار موثر است و ان‌شاءالله این روند با جدیت دنبال شود.  

در ابتدای این دیدار  محمدرضا قاریان‌پور مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان قزوین گزارشی از برنامه‌های خود برای توسعه خدمت‌ رسانی به مردم ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha